säng säng säng sova...

Godkväll alla där ute! Hoppas allt är bra med er. Jag kan väl börja med gårdagen i all ära som spenderades i soffan..hela dagen till jag gick och la mig vid 1 på natten. Sen sov jag och sov till gubben väckte mig med frukost på sängen si så där vid halv tolv på förmiddagen..hehe! Så den här dagen har jag vart lite halvt borta kan jag säga. Den ena filmen efter den andra har plöjts igenom och jag ska ta och göra ett inlägg med alla vi sett.
 
I morn ska jag ta en tur till stallet.=)
1 Lena :

skriven

wow... hur kan du sova så länge???

Svar: Det var inga problem =D
Cecilia Bäckström

2 glan:

skriven

Snöväder, -3 och spillning och spårning.
Länsstyrelsens kille sur, vill väl gosa med frun
efter en söndagsmiddag... inte spåra.
Du har inte funderat på att uddevallaräven kanske traskar iväg till ditt område ;)
Så fort jag ser räv spillning tar jag bort den, några kontrolleras, några slängs. Funderar på att be Länsstyrelsen om hundpåsar, det går åt många nu.

Klart du ska ha trädgård, ha grannråd och gör oldlingsdbänkar på gården. Du får sätta larm och kamera så inte ungarna pallar för dig eller så sätter ni upp staket. Hur är det med grannungarna som förde sånt oväsen, bor de kvar???

Svar: Jo det är klart och vi har ju rävar här oxå. En familj bor kvar och där har det blivit bättre. Dom andra dårarna flyttade efter att dom fått en unge till och innan det så snodde dom skruvarna till spjälsängen som vi ställt utanför vårat förråd som gubbens syrra skulle ha till barnbarnet. Så det är ganska så lungt i trappan nu =b
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: