Söndagstrött

Gó medda alla snöggingar! Tanterna i stallet var på gott humor och fick lite morötter av mig idag. Det snöade och jag hade ingen lust att sitta på en plaskblöt häst idag så det blev lite städning i stallet. Precis när jag var klar och hade strött nytt spån kom Tora in och ställde sig i spilltan och pinkade..mm vad mysigt!
 
Hungrig är jag och det är gubbens tur att laga mat och då kan man fanimig få vänta...hinner ju svälta ihjäl innan han fått tummen ur.
1 Ninna:

skriven

Men åååh vad typiskt :(

Svar: Tack så mycket :)

2 Linda aka Javamorsan:

skriven

Ja du skall vi vänta på männen dör vi av hunger känns det som ibland haha
Kram

3 Lena :

skriven

Hon var väl tvunen att pinka in sitt revir ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: