vart är du..

Sommar vart är du. Jag lider i kylan och vill inte gå ut fast jag är illa tvungen. Nu har vi väl inte lika kallt som andra har i detta avlånga land..men ändå. Just nu håller jag på att plocka här hemma i skiten. jag fattar inte vart allt kommer ifrån Julsakerna står vid ytterdörren och där har dom stått i flera veckor. Ska ta och gå ner i källaren sen med det. Tvättmaskinen går på högvarv,rentvätten är instoppad i skåpen och disken är i maskinen...bra början!
Instagram Cecilia7373
1 Pinglan:

skriven

... Inte här alla fall jag kollade när jag rastade hunden... snö kallt och jäkligt...
Gör som jag, trösta dig med att surfa resor på nån chartersajt, fina bilder och dröm dig bort...
Om 5 månader är det midsommar :)

Svar: jag får göra det och till detta då..en parasolldrink ;)
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: