Äntligen...

 
...har lillskrutten kommit! Så ljuvlig så jag finner inga ord. Mormors sötis <3
 
 
1 Lena :

skriven

vilken sötnos... :)

Svar: Visst är han :D
Cecilia Bäckström

2 Anonym:

skriven

Men underbara ljuvliga lilla godbit.
Mormors hårsvall tror jag....
Ett grattis räcker inte, jag lägger till ett till;
GRATTIS

Svar: Tack tack! Ja hår har han så det räcker. Idag hoppas jag på att få hålla honom :)
Cecilia Bäckström

3 Jeanette - En mammas vardag:

skriven

Så fin...grattis:)

Svar: Tack! En riktig liten sötis :)
Cecilia Bäckström

4 Pinglan:

skriven

Fasen ... varför försvinner namnet ofta när man skriver kommentarer????
det var jag som var anonym

Klart du måste klämma, nypa och vända och vrida på pyret.... ja så han/hon hajar vilken crazy och underbar familj hon/han landat i ;)

Svar: Men jag ser att det är du ;) Jag har vart där idag och klämt lite, så mysigt! En liten pöjk blev det :)
Cecilia Bäckström

5 Tina:

skriven

Ååå vad mysigt att bli mormor, en liten juvel som kommer bli mormors största skatt. Har precis hittat hit så nu ska jag kika vidare inne hos dig. Kramisar Tina

Svar: =D Ja verkligen och det ska klämmas och kännas på det lilla knytet.
Kram
Cecilia Bäckström

6 Helena:

skriven

Åh! Så härligt. Stort GRATTIS till mormor :)

Svar: Tack tack =)
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: