Hem ljuva Hem

 
 
 
Godmorgon!  Idag åker vi hem efter en härlig helg med god mat, sol och drinkar. Vårat rum ser ut som en tromb som dratt igenom med full kraft,hehe! Jaja, lite ska dom väl få att göra städerskorna ;p  Snart ska vi checka ut och packa bilen,men vi stannar några timmar till innan färden går hemmåt.
 
 
 
 
1 Carina:

skriven

Jättefina bilder!Hoppas ni hittade nån bra strand.Pappa sa att de inte längre gör iordning Gullmarsbaden för att kommunen har så lite pengar.Den enda som görs iordning är Pinnevik som ju ligger alldeles intill ert hotell :)
Du får ta på dig tröjan i någon outfitbild :)
kram!!

2 Pinglan:

skriven

Hem ljuva hem, oh yeah!!!
Jag har slutfört lägenhetsaffären och sitter sedan i fredags med nycklarna i handen... Nu blir det inget gräs att klippa mer än när jag torpar lite MEN jag måste bo in mig innan jag säljer och sen blir det renovering. HHAAAA jag kommer aldrig sluta behöva en målarkludd och snickarjävel :)
Vad skönt ni ser ut att ha det på kusten, jobbar du igen eller unnar du dig lite ,mer ledigt?
Nu ska jag njuta en Singha och surfa inredning, fan man blir aldrig färdig...

Svar: Men ska du sälja torpet?? ja det var riktigt gött där ute och vi ska väl dit och stanna över nån gång i augusti också hade vi tänkt. jag jobbar hela sommaren men jag försöker att ha fredagen ledigt. =) Synd att man inte kan få se hur torpet ser ut och din nya lgh.
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: