Midsommar

Tydligen ska det bli oväder senare i eftermiddag/ kvällen. Vi åkte till kusten tidigt idag och låg där och slappade en stund. Trött blir man av havsluften och jag ska nog slänga mig på sofflocket en stund innan duschen. Sen blir det sill och potäter!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Pinglan:

skriven

Hallå!!!!
Trevlig midsommar från torpet som håller på att blåsa bort. Blir en nykter helg, fått allergichock i veckan så jag ska visst vara försiktig... HAHha sicket öde. Köpt pytteliten lägenhet i V-ås och hoppas på tillträde till Powermeet. Och jisses vilken fin Musse jag såg i Örebro i veckan, hann inte ta regnummer så jag kunde kolla upp modellen men wooow.. och då tänkte jag på dig.
Ta nu en snaps i varje ben åt mig så ska jag försöka känna mig lätt berusad framåt kvällen.

Svar: Ojdå, sicken otur du har =( Hoppas din midsommar blev bra ändå =) Vad kul,har du första parkett? Ska du ha den som övernattning eller.. Det blir nog inget Västerås för oss iaf. Jobbar ju och har ingen semester.
Cecilia Bäckström

2 Carina:

skriven

Glad Midsommar pá er!!!!Kram

3 kicki11:

skriven

Jättefina bilder. Du är verkligen duktig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: