Allt löser sig

Och det gjorde det idag med toaproblemet,hehe! Åkte till kära far i vvs butiken och han letade febrilt efter ett vattensistärnlock..men näpp! Han hade sparat ett utifall det kanske var nån som behövde till en årsmodell 1970 typ. Locket hittades inte och sen kom han på det att det fanns en deffekt stol som skulle slängas...den hade visst redan slängts i containern nån minut innan. In fort som fan i bilen och bort till containern,och där låg den! Phu! In i bilen med den och tillbaka till butiken. Nu ska den monteras ihop igen och sen ska den till Ricky.
 
Snart dags att köra pärlan till verkstan för lite byte av spindelled och bussningar.
1 cecce:

skriven

Ibland ska man ha lite flyt!:-))

Hoppas du haft en bra måndag!

Kram Cecce

2 Pinglan:

skriven

Suuuuuck.......
1dm snö och det bara fortsätter, blåser så -8 känns som -20, bonden plogat så vi kommer upp på den större skogsvägen. Har eldat idag men det var svårt att få fyr, alltså inga pyromantalanger här inte.
Jag har en Tivedsöl står i kylen och blänger på mig, har du testat den, jag har ingen aning hur den smakar men tar jag den däckar jag innan Farmen för jag var uppe före tuppen idag, klockan fem brassade jag middagsmaten och värsta skogshuggarfrukost till brandvakten.... Idag skulle jag vilja haft ett så enkelt problem som en porslinskåpa till en toastol.... kanske inte ska säga nåt för då brakar väl min toa innan jag tar kväll. Här är det blixthalka och tradarna står på tvären eller ute i skogen, undrar om det är ovana utländska ekipage eller... en timmerbil har ställt sig rätt över riksvägen, hahaa tungt att bärga men den har ju kran kan jag tro, bra sås reder sig själv :)
Vet du att kylan och snön ska fortsätta i två veckot till, du ska se att det blir en jäkla vit och kall påsk. Nä nu blir det left overs och en varm dusch, badkaret står i kartong och det är jag sur på idag men jag har varmvatten :)))


3 Tina:

skriven

http://www.youtube.com/watch?v=gnnOJO-BUqM kolla nu dåååå

Svar: Nu har jag hört den =D
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: