godkväll

Rickys lilla sömtuta Felicia.
Brrrrr så kallt det är! Fredag i mörn och gud så gött. Idag har vi vart på en outlet här i stan och jag var så redig att jag inte köpte nått...mmm! Men dom andra shoppade loss minsann och jag gick där och höll mig i kragen.
jag sparar mina pengar till Elmia. Vi hade tänkt att åka dit nån dag nu på påsk och det kostar ju lite med bensin och inträde, och sen är det ju klart att man vill köpa nått där oxå.
Har ni sett den nya serien Following? Om inte..gör det för den är så jäkla bra!!
 
Med detta säger jag natti..
1 cecce:

skriven

Den som spar, han har:-)
Duktigt av dig att hålla dig. Inte det lättaste alltid:-)

Önskar dig en skön fredag!

Kram Cecce

2 Pinglan:

skriven

ELMIA = svindyrt och dålig mat !!!!!

Vi har haft som lång tradition att dra dit på påsken men det har blivit alldeles för dyrt och inte alls så bra som det var förr....
Hahaha då är du nära mina trakter... glashalt och kallt och blåsigt, kör försiktigt, jag ska uppdatera dig på väglaget i veckan som kommer :)
Men först lite ciderfredag

Svar: Jag vet men sonen ska ha sin bil där inne vid Sonaxmontern så vi åker för hans skull, och jag hoppas verkligen att det blir bra väglag =SUppdatera mig gärna =)
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: