Måndag..

...och solen står högt på himlen men kallt som i nordpolen. Jag har jobbat klart för idag och nu ska jag åka och fixa ett nytt toalock till Rickys toa. Det är locket på vattenbehållaren som jag förstörde igår,hehe! Jag skulle sträcka mig efter en handkräm och då rasade det ner en liten glasburk rätt på locket så det gick i tre delar på ena sidan knoppen.Duktig jag är! Nu hoppas jag på att det finns såna lock annars blir det inte roligt.
Jaja,odjuret ska ut...
1 Pinglan:

skriven

-20 inatt.... nu strålande sol
Ved- och rishögarna växer, ringt in assistans
från en till traktor med klo, kan fan inte vänta
på att de kommer när de vill, jag vill nu helst
igår... HHAhaaa stressar sönder bönderna.
Svimmade nästan så nu tog jag lite lunch och
känner att hjärtat slår i otakt, haha kanske jag som är stressa... blir det inte bättre så får jag väl bita i sura äpplket opch lyssna på läkarna
Du, toapåorslin är inte lätt atyt hitta, någon byggretur kanske har annars har de bra priser på nya toastolar och det går ju på din hemförsäkring, bara självrisken.....

Svar: -12 hade vi här tidigt i morse och nu är det lite behagligare ute. Solen värmer på gött nu! Tat lungt nu så du inte får en hjärtsnurp.Jag hade tur hos far i vvs butiken. Han hade en ny 2 sort. stol som vi ska montera i veckan. =) Ibland har man tur =D
Cecilia Bäckström

2 Jeanette - En mammas vardag:

skriven

Blev väldigt paff när det nästan var - 14 grader imorse:-/ Men jag så glad att vi inge snö har och att solen lyser:)

3 Lena :

skriven

köp han en potta så är problemet löst ;)

Svar: Han hade säkert nöjt sig med det, hahaha!
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: