no no no

Vad skådar mitt öga...SNÖ!! Vad är det för fel?! Kan det bara bli vår nu eller vad =/  Jag är så trött på det här vädret som inte kan bestämma sig hur det ska vara. Mars är en vårmånad och kan vara lite sisådär men det här gillar jag inte..grrr! Jag får hoppas att det smälter bort fort.
 
Söndag idag då och det är som vanligt,tråkigt. Vad finns det att göra på en söndag? Vad ska ni hitta på idag?
Våran fina stad ser väldigt bra ut utan snö...
1 Pinglan:

skriven

...men visst är det vackert ute när solen kommer fram...Jag känner mig solbränd :)

Nu ser jag fram emot säsongens sista snöoväder som kommer på tisdag sen framåt påsk blir det att ordna penséer till trappen... ständig optimist, finns det penséer ännu eller... kanske får nöja mig med björkris.
Nä nu ska jag surfa på lite resesajter och se om något lockar, kanske en weekend i Spanien, billigt nu när kronans värde ligger bra. Drömma går ju.

Sen blir det att klicka hem lite större kläder, allt från topp till tå behövs, jag har fått ett rejält uppsving i midjan fastän jag skenar över stock och sten flera timmar om dagen. Kan vara glassen och winergummen.
Ja, och så ständiga visan, Granngårdens jäkla skitgummistövlar, bytta för fjärde gången nu då... vilket märke? Tretorn, och dom har bytt gummiblandning en gång för de vet att de spricker...funderar på om jag ska ta pengarna istället eller chansa en gång till, kan ju hålla på så för då har jag alltid nya stövlar ;)
Vad gör du då, piffar balkongen med loppisfynd???

Svar: Jag hoppas på det oxå för nu får det vara bra med snö. Penseér finns det, jag har köpt men jag har dom inne i glasburkar. Violer har kommit oxå. Du får byta märke på gummit,hehe! Prova Hunter i stället =)
Cecilia Bäckström

2 Anonym:

skriven

kallar du det där för SNÖ???? kom hit... här är det ungefär 30cm packad snö ännu... och mer skulle det visst komma...

Svar: Nä jag menade att stan är fin utan snö =)
Cecilia Bäckström

3 Lena :

skriven

det var bara jag i inlägget innan... blev visst anonym ;)

4 an:

skriven

Hunter är för smala över vaderna :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: