vax on vax off

 
 
Härliga fredag! Gud vad jag älskar fredagar.Vi slutade tidigt idag och på eftermiddagen åkte jag till Ricky för att hämta färg som Tina skulle ha nu i helgen och måla om en hylla. Ricky höll på att vaxa bilen och det glänste som aldrig förr. Det ska bli kul att se bilen inne på Elmia.
 
Sen en annan grej som är lite kul är ett program som kommer på tv nästa vecka. Vad hände med grabbarna på kåken heter den och visas på tisdag...så kan ni lägga mitt foto på minnet ;) Ville bara nämna det så där i förbifarten.
 
 
Näpp nu är det natta för mig.
1 Pinglan:

skriven

Jamen det programmet såg jag trailern på igår och tänkte; vad krockar det med då.....
Aland brukar göra bra dokumentärer...

Blank bil ger mig ångest, måste putsa hela tiden och det orkar jag inte men det är klart som du alltid fixar, målar och städar har det smittat på grabben... KOm på ett patent och buteljera så säljer du på flaska, jag köper direkt för jag behöver energi.
Dagens väder är -6 och strålande sol, lite blåst och torra vägbanor :) Tjoooho

Svar: Jag måste se detta eftersom kompisen är gift med Sonny,haha! Och ja..vad krockar det med? Det har jag inte heller kollat men jaja! =)Hahaha! Tror du! Han försökte få mig att polera igår men nepp surru! Den gick inte,haha! Ska han dit får han ragga hjälp av polare ;p Jag fick änna lite ångest jag med men sen kom jag på det att mussen är blank som en spegel och då försvann ångesten.
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: