wroom

Det är här dom begravde Jesus...typ
 
Utsikt över Trollhättan. Längst bort ser ni Hunneberg.
 
Mussen har vaknat med ett muller och vi har kört och kört. Det är många bilar som hittat ut nu och inte minst motorcyklarna som far fram. Shit vad kallt det måste vara att åka mc nu...brrr!
Hemmet har jag glömt men det springer inte ifrån mig. Bäddat rent i sängarna har jag hunnit med för finns det nått goare än att lägga sig i rena lakan.
 
 
 
 
 
 
 
1 Pinglan:

skriven

Dagens väderrapport är WROOM-väder :)
Kallt, halt och sol.
Hahaha vad jag garvade, 3 kallingar, 3 stumpor och en gitarr :) Sicken sköning

Svar: Men du..det ädras ju hela tiden med vädret. Stämmer vädret på Yr.no?Han är helt galen,haha! Jag körde hem han för ett tag sen och jag fick skavsår i öronen av allt tjöt och sen sjunger han ju mitt i allt oxå,haha!
Cecilia Bäckström

2 P:

skriven

Väderrapport
Torsdag em/kväll: Mulet minusgrader halka
Fredag: Snö framåt eftermiddag/kväll blåst kan ge hala vägbanor
Lördag: Snö minusgrader ännu blåsigare och halare
Söndag: Snö på fm sen solchans minusgrader hela dagen
Måndag: Soligt men kallt

Ja så ser det ut i dagsläget.... håll i ratten

3 Pinglan:

skriven

Vädret framöver :(
Gå in på sjövädret

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16500640.ab

Svar: Jag vet,kollade där förut och gick i ide efter det...snyft!
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: