Familjer Singlar och galna grannar

Först idag var att fira farsdag. Väcker gubben med kaffe på sängen kl.8.45. Sen slöa vi i några timmar tills jag skulle iväg och hämta Tina med familj och singelRicky. Hela bilen full och sen iväg till ikea för en trevlig liten shoppingrunda.
 
Lillskrutten linslus Goast i hela världen!
 
 
Igår kväll var vi hos några grannar och festade lite lätt...
 
...lite lätt
 
 
 
 
 
 
 
 
1 anette:

skriven

Vilken goding......lite party. Kanske bra att ni fick en lugn start idag. Kram Anette

2 Lena :

skriven

söt din lilla plutt är :)

3 Tina:

skriven

Bra helg för mamma/mormor :))

4 Pinglan:

skriven

Linslusen är ju så förbaskat söt så man vill bita honom ;))

Nu har jag fått OP-tid om en vecka... hua måste städa laptopen så jag kan ta med den för visst funkar den på sjukhuset, måste kolla det...
Är sugen på glögg, en sväng på systemet också, årgångsglögg får det bli orkar inte välja.
-4 grader och bilen är som en istapp, trappan glashal, svanskotan hel och javat smakar gott.

Svar: Eller hur!! =))Ja den ska funka där. Hur länge ska du ligga där?
Kollade också glögg på bolaget men jag vet inte vilken jag ska ha. Har du några tips :)
Cecilia Bäckström

5 cecce:

skriven

Åh, vilken söt liten linslus!!! Är det din dotters???

Ha det gott!

Kram Cecce

Svar: Ja det är dotterns lille sötis =DD
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: