fredag

Regn och rusk varje dag. Vad hittar man på då? Ikea kanske Det får bli en sväng dit i helgen. Det ska köpas ljus inför jul och jag är besatt av deras doftljus. Idag får det bli lite städning här hemma och senare i kväll ska jag ut och plocka lite granris...det behövs faktiskt gallras lite.
 
Igår var jag och Tina på ÖB och det var väl egentligen bara schampo och sånt som skulle köpas men där stod det två speglar...bara så där! 99kr st och stora var dom, så dom åkte med oss hem...så det kan bli
 
Nu får jag ta och röra på döfläsket!
 
 
 
1 Carina:

skriven

Ha en härlig fredag!Kul med nágot nytt!<3

2 Lena :

skriven

här har varit bra väder idag.... :)

3 Pinglan:

skriven

Nu är annonsen borta på hemnet... måste inte det betyda att jag blivit godkänd av föreningen, har bet handpenningen... suck vilken vånda. Jag vill till ÖB och Rusta och shoppa loss, så trött på flyttlådor och bygget och skogen. Tröstar mig med nötter och öl. Undrar om jag varit nomad i ett tidigare liv, känner mig lite rotlös just nu. Får tända mer värmeljus

4 cecce:

skriven

Ja, snart är det dags att fylla på förrådet inför jul:-)) Hoppas du hittade vad du sökte på IKEA!!

Ha en fortsatt fin söndag!

Kram Cecce


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: