Inget fredagsmys


Godkväll! Hur mycket har jag njutit av fredagen?? Inte nått! Slutade vid halv 6 nu på kvällen och orkar inte göra så mycket mer. Jag hade tänkt få upp lite saker från källaren men det får vänta tills i morn. Efter jobbet blev det jobb på kontoret 1 timma och nu är kontorstiden slut och jag med. F#n vad trött i huvet jag blir av att sitta och räkna. Här kör vi inte med miniräknare, här får hjärnan arbeta.Gubben hade köpt ett nytt tangentbord till sig själv men upptäckte att det var visst inte så bra. Nu sitter jag med det och det är apdåligt. Inte så att knappar låter eller så, för det gör det inte. Den är böjd som en banan fast på ett konstigt sätt...jobbigt! Banantangentbord fast tyst...
 
Natti natti
 
 
1 Carina:

skriven

Ha en fin första advent!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: