smyger lite bara

Godkväll! Idag har vart en dag med full fart. Ställde klockan så jag kom upp i tid, och sen iväg och hämta Nancy.  Jag var fikasugen! Hon har ALLTID med sig kaffe...men inte idag! Hallå! Det har aldrig hänt ^~^ Jaja, som tur var fanns det kaffe på loppisen.
På eftermiddagen så har jag gått och grejat lite här hemma. Lite julsaker har smugit sig fram lite här och där. Inga tomtar, det får vänta, men lite annat har kommit fram. Jag hinner inte greja med sånt för jobbet tar min tid 2 veckor fram. Mysigt blev det iaf.
Nu ska jag sova... jobb i morn.
 
Kategori:
1 cecce:

skriven

Och jag har bakat de först lussebullarna i dag! Jisses, vad gott!!

Kram Cecce

2 pinglan:

skriven

.. och blossas årgångsglögg 13, de brukar alltid vara goda men tar slut fort på bolaget


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: