baciller baciller

 
Grabbhäng i hagen..
 
Dom ser ju ganska begåvade ut..
 
Så här har min dag sett ut idag. Jag var och red i förmiddags men sen har jag bara hängt i soffan. En förkylning har slått sig ner hos mig och jag bara bävar för kommande arbetsvecka..
Tina har vart dålig ett tag och fick cocillana.
 
Och med detta säger jag god natt
 
 
 
 
 
1 Lena :

skriven

krya på dej...

Svar: Tack:)
Cecilia Bäckström

2 Pinglan:

skriven

Heeeeej igen!
Här är det också nån bacill som slagit mig hårt i huvudet så sätt dig ner.
Jag har bestämt att inte dra till Vås, mäklare anlitad och säljer lgh snabbt som fan. Torpet kommer också ut jäkligt fort. Jag budade på en bostadsrätt i en annan stad, radhusmodell, men fan den hamnade på 3,2 mille och jag var med till 2,8. Min mäklare på torpet undrade om de rökt på :)
NUuhar jag kollat lite fler alternativ den här veckan kommer bli jäkligt stressig.
Sen har jag fått op-tid vid årsskiftet, de med bröstcancer har förtur så jag kan få vänta lite till men vad fan vad gör det... Håll nu tummarna att jag lyckas med alla mina affärer på "rätt" adress. Du får veta mer när jag vet mer Hahaahaa
Ibland skulle en förkylning vara precis lagom i min värld.
Äkgjakt imorgon, idag flög ett lo framför benen på hundpromenaden och hunden blev ormbiten i tisdags. Jävla zoo man lever i, jag längtar till asfalten, trodde aldrig jag skulle säga det. Prosit på dig och boosta med ingefära, chili och lime...

Svar: Men gud så jag saknat dig!!Här går det undan i backarna ser jag, haha! Jaha, ska du sälja torpet nu. Vad spännande då. Det vill jag höra mer av! jag håller tummarna och hoppas att du hittar nått bra =)
Ja,jävla snor säger jag bara. Nu känner jag ingen smak så jag fantiserar vad det smakar. Hade jag vart en anställd hade jag legat på soffan och tyckt synd om mig själv men det kan jag ju inte nu. Bara bita i det sura äpplet...
Lycka till nu
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: