Bullar Bilar & Aftonbladet

Godförmiddag! Detta var vårat fredagsmys på rasten. Himla gott!
Min bil har vart på verkstan för den har vart så märklig när man bromsar. Den liksom kanade iväg åt alla håll när man tryckte på bromsen. Lite läskigt om jag körde i 100 och skulle bromsa för då gällde det att man höll hårt i ratten. Dessutom så har den slitit däcken i fram på utsidorna så väven har börjat kika fram..ratten är sned oxå. Felet var 4 bussningar, en sprucken länkarm och inre styrleden. Nu ska jag boka tid för framvagnsinställning så det blir ordning på grejerna. Vinterdäcken ska på i samma veva!
 
Från det ena till det tredje...

TROLIGTVIS var det en pilot med...men det är inte säkert. MEN det är ju helt klart en fördel att ha piloten med.
Aftonbladet i ett nötskal!!
 
 
 
1 Lena :

skriven

men det var ju därför det störtade... för att det inte fanns nån pilot ;)

2 anette:

skriven

Haha jag vet inte om det är rätt att skratta men Lenas tanke slog mig med. kram

3 Tina:

skriven

Haha smart..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: