en bild här och en där

En tidig morgon och på väg att hämta Ricky.
 
Och en sen sommarkväll nånstans i Sverige. Skymtar det en bonne ute på åkern månne...
 
Flisan..och hennes goa mule.
 
 
Jaja,annars har dagen rullat på och jobben har blivit gjorda. Fullspäckade veckor nu och det är bra. Soffan är min bästa vän nu. Sätter jag mig där efter jobbet sitter jag där!!
Nu står det mat på schemat
 
 
 
1 Pinglan:

skriven

Sängläge till 150% hela dagen efter en vaknatt, akutopererad hund som mått lite sådär. Men nu fixar hon medicinen och sover gott och hon har nog acceperat läget att hon aldrig kommer få valpar ;) Själv var jag samtidigt på fyslab och cyklade och gjorde ultraljud, hahhaa har i alla fall 85% av önskat värder efter ålder. Inte illa efter alla hjärtesorger och soffpraliner.

Svar: Oj då stackarn! Bättre att hon kan vara frisk och leva ett normalt liv.Och du då? Hur är det med dig. Ta det lugnt nu!!
Cecilia Bäckström

2 anette:

skriven

Ungefär så ser mina dagar också ut....jobb, mat och soffan....sängen och så börjar vi om igen. Kram Anette


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: