Så eller så

 
Hello! Söndag, jag verkligen avskyr söndagar. Det finns inget att göra. Soffan har vart min vän idag och där har jag legat så jag har väl fått formen av en eketorp nu.
Jobbat har jag gjort också. Nästa helg ska jag inte göra ett skit. JAG ska ha ledigt och bara glassa runt. Gubben ska få göra allt. Han behöver röra på sig lite.Jag förväntar mig att tapeterna kommer upp i v-rummet denna veckan utan att jag behöver nämna det. För han behöver en spark på röven för att få nått gjort. Jag däremot är tvärt om. Allt ska ske NU! Vi hade en lite diskussion om vilket håll tapeten skulle sitta på..
 
Jag- Jag vill ha den åt det hållet. ( Lägger tapeten vågrät )
Gubben- VA!!
Jag- "blink blink" Ja, det är mycket snyggare ju...
Gubben- Du vet att den väggen är väldigt lång....
Jag- Jaaaa..men du har hela veckan på dig att hålla i tapeter
Gubben- Du är ju dum i huvet,haha
Jag- HA HA HA HA!!
 
Så här eller...
...så här?
 
 
1 Lena :

skriven

bild 2 röstar jag för.

Svar: Det blir som jag vill XD
Cecilia Bäckström

2 Anette:

skriven

Ni är ju för roliga. Ha en fin start på veckan. Kram Anette

3 Helena:

skriven

Så häftig tapet! Bild 2 supersnyggt :)

Svar: Jag tror det kommer bli gör bra =)
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: