lite av varje

 
 
Godkväll! Valborg och nu ska jag vara lite extra ledig. Det ska bli riktigt gött må jag säga! Satt och kollade på lite bilder från stallet och det får bli en sväng dit nu när jag är ledig. Då ska jag ha mina nya ridbyxor också.
Köpte ett par på en loppis, rutiga supersnygga. Ibland har man tur när man loppar runt.
 
På lördag ska vi på Mustangträff här borti krokarna Så i morn får vi väl snygga till bilen lite. Det blir nog inte svårt att fylla upp min ledighet med saker att göra.
 
Nu är det dags för odjuret att få sig en skogsrunda...a just de..vi har tiggare som slått läger i skogen och det är lite läskigt att gå förbi där...bara så ni vet.
 
 
 
 
1 Lena:

skriven

Trevlig valborg !!!

Svar: Tack =)
Cecilia Bäckström

2 Tina:

skriven

Underbar bild på gubbelilla!

Svar: Ja den blev bra =))
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: