fredag

Nya brallor inköpta idag och jag bara älskar dom.
Testade den här i förrgår och nja...den var väl sådär.
Och nu till det värsta denna fredag. VI HAR KÖR BRUDARNA TILL GBG FÖR ATT DOM SKA TILL MAGALUF I MORN! Hur ska detta sluta? Kommer dom hem välbehållna. Jag kommer sitta som på nålar hela veckan för den ena är rörigare än den andra...suck!!
 
Odjuret måste till vet. också för en kontroll av tänder och lite ditt och datt. Han är ju inte purfärsk den gamle gubben och det kan vara bra att låta veterinären kolla över honom lite. En kindtand är halv och dom vill väl inte ta den om det inte är akut. Det är den jag vill att dom kollar. Sen luktar han ju döden i mun...
Nu är det dags att fira våran bröllopsdag =D
 
 
1 [email protected]:

skriven

Jätte fina byxor! Oh! Jag förstår att du kommer oroa dig när tjejerna är på magaluf. Jag har själv varit där. Men det går nog jätte bra ska du se!

Svar: Tack! Ja, jag vet inte om det lugnade mig men jag hoppas att dom får en bra vecka utan att nått händer =)
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: