insta bildbomb

 
 
Jag lever!!! Jihooo! Jag och gubben rastar mussen en sväng i det goa vädret som är ett minne blott.
Fika på stan med yngsta dottern som varit sjuk sen hon kom hem från magaluf...ac på för fullt i rummet. Så blir det då.
Den gamle tycker att vädret är aptrist..
Mmmm rostat bröd och vaniljfil, gött gött!
Å hejåhå! En bild på mig och gubben från 1995
Jag uppskattar verkligen tysnaden....hehe! Köpte den svarta lilla tavlan på Blomsterhallen för nån dags sen.
 
 
Säger inte så himla mycket om den här bilden/ bilderna...asg! 80-90
 

Bästa skylten =D
 
Regnet vräker ner i omgångar och idag har jag jobbat och vi har vart hos far och fått lite middag. Jag har fått tummen ur och lagat Rickys byxor. Fixat lite i köket och fått gubben till att borra. Så nu är jag äntligen nöjd...eller är jag verkligen det ;)
 
 
 
 
1 cecce:

skriven

Härliga bildet från en härlig sommar!! Följer ju dig på insta så en del har jag sett tidigare!
Idag känns det dock som om hösten har landat…suck. Hoppas det vänder.

Kram Cecce

Svar: Ja det känns lite så. Satt precis och beställde hem lite höstläder =DKram
Cecilia Bäckström

2 Elfina ♥:

skriven

Skönt att dottern kom hem helskinnad frän magaluf! Trisst atthon är sjuk, krya!
Alltså vovvi alltså.. Så söt!!
Skylten gillar jag me!!!!

Svar: Ja det var skönt och en lättnad =)Hahaha ja han är go men luktar skunk.
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: