Strandflickorna

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har jag sagt det redan att vi bokat i Lysekil igen? Jag längtar dit så jag smäller av snart. Bara frukosten på hotellet och allt annat man kan gå och småäta där är ju guld. Vad gör vi där då..he he! Solar, bolaget, äter, slappar, slappar och slappar. Det blir tredje året i rad på samma hotell. Det är så mysigt där och klart värt pengarna. Ungarna frågar varför vi inte åker utomland för. Varför ska vi det när Sverige är så fint på sommaren. Vi ska väl ta en tur nån gång till varmare breddgrader, men inte så länge vi har odjuret. Det får bli när han gått vidare till de sälla jaktmarkerna.
 
 
Sen har vi ganska kul med den här också
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Anette:

skriven

Vilka härliga bilder. Som jag längtar till värme och sol. Hoppas du har en bra fredag. Kram Anette

2 Lena:

skriven

håller med dej... ALDRIG skulle jag åka utomlands på sommaren... :) ska man åka till varmare breddgrader ska man göra det på vintern. så där i jan- feb när man är trött på vintern.

Svar: Ja, det är då man behöver lite sol och värme =))
Cecilia Bäckström

3 Amanda [SPONTAN]:

skriven

Härliga bilder :)

Svar: Tackar =)
Cecilia Bäckström

4 Helena:

skriven

Härliga bilder. Ja, varför åka utomlands när det är som bäst här?

Svar: Eller hur =DD
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: