cream

outfiten från nyår. Klänning-Cream
 
Godkväll!! Nu längtar jag till sommar och sol. Vi har bokat hotell igen och jag längtar tills vi ska dit. Denna gången ska vi inte ligga och knöka i en 120 säng...nopp! Det ska glassas runt i en stor säng...det lät ju bra,haha!  Ett större rum och jag hoppas på att badrummet är större oxå.
 
Cream, jag älskar creamkläder. Klänningar, toppar, tröjor ja allt som det står cream på till och med ice cream. Och det åt jag igår. Blandade en marängswiss och åt som en utsvulten ko. Så jäkla gott!!
 
Nä nu tror jag att kudden kallar...
 
1 Lena :

skriven

vad kul att ha något att se fram emot :) God fortsättning på 2014 :)

2 anette:

skriven

Ser ut som en riktigt mysig utstyrsel. Jag gillar också Cream....Ha det gott. Kram Anette


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: