På span

 Min stil!! Älskar mattorna som hm har nu.
Hattar är bra när man inte orkar fixa håret. Sen är det snyggt med hatt. Hm har en del roliga hattar men även Åhlens kan ha en del också.
Den här gillar jag som inredningsdetalj. Klart man kan ta på sig den en lördagkväll.
Jag gillar hm..så är det! Ännu mer när dom har textilier och inredningsprylar.
 
Tonåringen börjar bli hungrig...
Dags att fixa käk
 
 
 
 
1 anette:

skriven

Har inte kollat HMs inredning....måste nog kolla. Kram Anette

2 Pinglan:

skriven

Jag gillar HATTings garlic bread, är nu inne på min andra ihop med blåbärssoppa efter en lång natt på toa...
Åhlens har mycket bra och blir bara bättre och bättre. HM njaaa men Indiska går man aldrig tomhänt ifrån.
Nu ska klorinet fram :)

Svar: Låter mumsigt ;) Åhlens har ju sjukt mycket fint. Inte så dyrt heller och det är bra.
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: