Varm choklad och bilar

Varm choklad och macka är ju så jäkla gött!
Godkväll i stugorna! Idag fick jag det samtalet som jag väntat på. MIN BIL ÄR KLAR!! Jag trodde den var dödsdömd. Dom hittade inte felet och körde uteslutningsmetoden på den. Felsökningen visade inte exakt vart det var. Den gick verkligen dåligt innan jag lämnade in den och trodde att skroten var det bästa för den. Tändspolarna var det, gött! 5 st är utbytta och nu går den som en klocka igen. Jag har tänkt att köpa en annan bil som inte har så många år på nacken och jag har spanat runt lite. Kombi är ett måste och lite mer motor så det rör på sig lite. Jag fortsätter min spaning.
 
 
 
1 Lena :

skriven

choklad och smörgås ser gott ut :)

2 anette:

skriven

Varm choklad gjord på kakao och gärna lite grädde och en ostamacka till, det är barnsligt gott. Kram Anette


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: