äntligen

 
Nu sitter den där den ska! Min nya fina vägg är en fröjd för ögat. Den turkosa tapeten är ett minne blott. Som vanligt blev det grejer över när jag var klar... 
1 Lena:

skriven

tjusigt :)

Svar: Tack tack =)
Cecilia Bäckström

2 Mariette:

skriven

Snyggt :)

Svar: Tackar =))
Cecilia Bäckström

3 Pinglish:

skriven

Ja här är det midsommardrama så det räcker. Först ev styckmord, en galning knivhugger och bränner ner exets hus, sen ett mordförsök och nu ett mord till.
Om du frågar mig så har jag inte öppnat en bok på hela helgen, det räcker gott att läsa tidningarna på nätet för att få liteactiondrama och jag var glad att det var en simpel Hugh Grant på tv i natt. Det som kommer balansera nejden nu är vår kära Ernst som drar igång i veckan.
Var inne på ett fulforum och läste och fy fasen vad det spekuleras med namn och adresser, det bli straffbart, många namn som sen är helt oskyldiga, senast en läkarstuderande som inte ens befinner sig på orten. Heja USA ert system där det kostar att bla fara med osanning behövs...
Annars så var det en simpel zoega som drog liv i mig denna morgon, drack den i takt med grannens trimmer som går på högvarv vilket gör att jag måste ta mig samman och klippa gräset på den sidan nu, ormjäklar ringlar över till mig, det vill jag inte. Ja, så är ju vinterjackan på igen och inte en jäklel har tagit midsommardoppet vid badet. Förvarning om en ny istid fortare än forskarna räknat fram...HAhaha glidarna åker inte ens nedcabbat

Svar: Här händer inget och då menar jag inget, haha! När börjar Ernst? Jag har noll koll. Kanske kan få lite inspiration och greja lite. V-rummet blev jag supernöjd med och gubben tror han ska få "belöning" för att han vart redig, ha ha ha!

Finns det inget som stoppar ormar...strömtråd?
Cecilia Bäckström

4 Tina:

skriven

Tjuuuuuuusigt :)

Svar: Ja visst blev det =D
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: