alltså...


...frukosten idag..mmm! Två stycken slank ner som ingenting. Varje dag tänker jag att - Nä,Cilla..SKÄRP DIG NU! Gör jag det? Nej! Jag är som en sockerbomb hela jag. Jag har ingen karaktär vad gäller att hålla mig borta från sötsaker av alla dess slag. Och vart sätter det sig =/
 
Så det blir en ny bikini i år igen då...märkligt att dom inte kan sy en normal bikini nu förtiden. Allt är felsytt! Vad beror det på..
 
 
1 Pinglish:

skriven

Alltså här snöar det, 3cm på bara en timme.
Jag kör rostad macka och zoega och tackar hunden för
att hon inte vill gå ut i vädret, snabb 1:a och 2:a,tror fasen hon gjorde det på rekordtid idag :
Dagens måste snöade in, får bli gardiner/mattor/färg en annan dag, jag intar soffläge en stund till med risk för kronisk lathet

2 Pinglish:

skriven

Nu kan jag ha höns :D
Nät satt runt hela gården, grind snickras och jäklar vad kallt det är och vitt och jäkligt men mina hantverkare har klätt sig väl verkar det som för de tar inga micropauser.

Svar: Bra gubbar då alltså som inte sölar med tiden =)
Cecilia Bäckström

3 Pinglish:

skriven

Det var väl du som beställt grillat till helgen ;D

http://na.se/nyheter/kumla/1.2424608-bildspecial-griskaos-i-rondell

Svar: Fan att jag inte åkte i den rondellen när det hände XD
Cecilia Bäckström

4 Pinglish:

skriven

SOOOOOL!!!!! och storm.
Vem köper svarta hissgardiner nu till sommaren?? Jorå finns bara en och det är jag. Om de var lätta att sätta upp? Nix!! men vad ska jag förvänta mig av Jysk och Rusta. De får sitta tills jag har bestämt hur väggarna ska bli.
Men jag köpte solcreme också, mina första foppatofflor att ha i trädgården, inga orm än i stan men ser jag dom så blir det gummistövlar igen :)
Tänkte köpa några mattor men det är ju syntet i alla och hunden får stötar och går omvägar så nu kör vi med en massa fårskinnsfällar som jag snavar över.
Några riktigt bra tapeter på Rusta, men jag kände att så här i barnbidragstider så orkade jag inte mellan alla skrik och nysningar men jag kunde inte hålla mig så en stor Magnum smackade jag i mig mitt framför ögonen på de dreglande barnen, hade någon vuxen sneglat snett på mig så hade svaret varit glasklart: Barnbidraget har ju kommit idag så ge era barn glass och köp inte en massa inredning :)
Fy fan vad jag låter bitter men usch vad många tråkiga morsor det dräller av en sån här dag. Jag vägrade Willys och Citygross, fan vad jag längtar till min lanthandel i torpet.

Svar: Hahahaha!! Det är gott med glass ;)Rusta hade fått in en tapet som ser ut som rostig plåtvägg..den vill jag ha som fondvägg i sovrummet. Jag skulle nog kunna göra om här varje månad men då hade det nog blivit skilsmässa. Å så har jag tröttnat på väggen i v-rummet som vi tapetserade innan jul =D
Cecilia Bäckström

5 Pinglish:

skriven

måste bara tillägga: på rusta hade de x-pris, 149kr, på en liten blender. Bra tänkte jag som är lite extra rädd om min Magic Bullet. Skulle bara välja en annan färg än svart, som tur var, för då läste jag på kartongerna och där stod det: OBS klarar inte hela isbitar... men vad faaaannnn. Inte undra på att det var höga staplar av kartonger men kommer de kosta 100kr mindre, ja då kan jag ta en...

Svar: Jag köpte en blender förra året som var svindyr för att en liten fröken skulle använda den. Den står i skåpet nu =/
Cecilia Bäckström

6 Pinglish:

skriven

Ja det var plåtväggen jag suktade efter. den är skitsnygg men hur blir kanterna mellan våderna? Förr var ju inte Rustas tapeter genomfärgade och det blev ljusa ränder oavsett kant i kant eller omlott,,, FAN vad det drar i godistarmen

Svar: Dom har blivit bättre i kvalitén nu så det är inga problem. Det synd inga skarvar här iaf =) Kinamat på g här
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: