today

 
 

Idag har jag och Fanny vart ute och fotat lite. Det var ett tag sen vi gjorde det och vädret har vart kanon i dag så det var lite kul att äntligen få fota lite. Känner mig lite ringrostig med kameran.
 
Jag fastnade tydligen oxå...
Ja, jag har ju glömt att säga att jag permanentat håret.
 
 
 

Fan...jag ser ju folkilsken ut, ha ha ha!
 
 
 
1 Lena:

skriven

Snygg dotter du har :)

Svar: Tack tack =))
Cecilia Bäckström

2 Tina:

skriven

Satan i gatan vad snygga ni är!! Ta med mig nästa gång :D

Svar: Hahaha!! Tack tack! Klart att du får =))
Cecilia Bäckström

3 egosworld.blogg.se:

skriven

ååh roligt och springa på din blogg igen ju :)
länge sen! Jättefina bilder på dig och din dottern!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: