Torsdag

 
Godmiddag alla där ute! Gött väder och jag har slutat för dagen. Det får bli ett varv här hemma och plocka lite.
 
 
Kategori:
1 Sarah:

skriven

De e så himla najs när de e fint väder :)

2 Linda aka Javamorsan:

skriven

Jag tog slappa som fan dag i går jag :)

Hoppas du haft en fin lördag? Kram

3 Pinglan:

skriven

Jag plockar också, plockäter :(
Undrar vilket som är värst; mackor eller marabou, ja för midjemåttet alltså...
Klickade hem byxor igår, 2 storlekar större blev det enligt mitt måttband, på måndag får jag prova. Undrar om 5:2 skulle hjälpa annars får jag köpa helt ny sommargarderob. Sen var det jun det där med skor, billiga eller dyra, man sliter jun ganska hårt på hundpromenaderna så dyra kanske lönar sig. Jag kompenserade med att dra till Lidl, första gången jag är i en Lidlbutik, blev billiga långärmade tröjor och jäklar vilken bra kvalitet det var, tvättat och höll formen :) Blir garanterat fler om de har erbjudande.
Sen letade jag efter en vettig loppis men det finns inte här. Ska nog äta slut på allt bröd innan jag börjar fundera på vilket matintag jag ska ställa mig på, lutar åt Marabou ;)
Sol, blåst och kallt här

Svar: Jag köper dyra skor = Bra kvalité. Annars får jag köpa nytt hela tiden och det känns ju sådär kul. Lidl har väldigt god prinskorv!! Kläder har jag aldrig köpt där men mycket annat bra har åkt med hem. Här är det loppisar högt och lågt...vad letar du efter? =)
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: