Dop

 
Systerdotter med sin son
 
Lillskrutten med mamma och pappa =D
Ja, min kamera är nått fel på och jag kan inte sätta fingret på vad, men fel är det. Så nu ska jag kolla om jag kan hitta en annan.
Dopet var fint och snabbt avklarat. Jag åkte hem medans de andra stannade och fikade. Det har precis regnat en skvätt här nu och det är väl lite ledsamt när det är cruising idag...
 
 
 
1 Cathrine:

skriven

Super fina kort :-) tack för att du kom ❤️

Svar: Jag ska bara komma ihåg att skicka bilderna till dig =D
Cecilia Bäckström

2 Pinglish:

skriven

Jag har döpt getingar med någon spray jag fått av Anticimex och tagit bort 2st bon. Tro inte jag är modig för det krävdes lite pilsner innan beslutet togs ;)Jag hör fler men ser dom inte och på ett ställe på verandan har talgoxen byggt bo och tro på fasen att det är en liten getingbilla där. Status Que där då... Strålande sol hela dagen, hunden duschad flera gånger eftersom hon envisas med att ligga i solsänge och fan ta mig om jag inte drar ut den i solen vartefter som...

Svar: Hur ska du få bort dom ifrån fågelboet?? Du får nog ta några bira till och fundera på det ;D Här var det cruising igår och då kan vi snacka träsmak i röva. Körde 4 timmar med en tjötig gubbe i bilen. Men jäklar vad bilar! Alla infarter till stan var det kö. Jag har aldrig sett så knökat här förut. =D
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: