Goast i världen

Det är den här sötisen. Inte alls svårt att skämma bort den lillskrutten.
Idag har vi förberett inför loppisen vi ska på i morn. Fick rensat ur garderoberna och en del skor hittade jag oxå. Nu hoppas jag på att vi får sålt en del för det är så jäkla jobbigt att släpa med skiten tillbaka. Kläderna åker nog i en sån där klädbinge på vägen hem.
 
Nu går ögonen i kors..natti
 
 
1 Tina:

skriven

Plutten!! .. Nu är det loppis mamma!!!!! Wiiiiiie🎈

2 Lena:

skriven

lycka till med försäljningen idag :)

3 Elfina ♥:

skriven

Åh va roligt att hålla loppis!! Fick du ihop några slantar!?
Han är ju så söt trollungen!!!!!

4 Pinglish:

skriven

Det går troll i torpet....
Jag landade, det gick två veckor sen så hände det. Det är inte meningen att jag ska fara runt och planera. Ambulans tidig morgon, provisoriskt ihopsydd och akutremiss till operation. Ja du kan ju tänka dig hur frustrerad jag blir av att sitta där jag sitter i några veckor.
Du ska få en hint om vad jag vaknade av/till... Du är ju lite filmnörd så om jag säger Gudfadern 1 där han vaknar med ett hästhuvud i sängen... ja det v ar bara hästen som fattades om jag säger så. Tryckförband räckte inte, iskall var jag både kroppsligt och mentalt, tror att jag först i natt började fundera på vad som kunde ha hänt om jag in te vaknat. Helvetes ven i knähöjd brast och det sprutade rakt ut ca 60cm, varför har jag inte fått svar på än. Du då, har du nåt ruskigt att berätta ;)
Ja en liten uppdatering från dramaqueen i viken

Svar: Men gud!! Vad gör du där borta? =O Ja, tänk om du inte vaknat, då hade du förblödit. Nån var nog med där och fick dig att vakna. Det måste ju finnas nån förklaring varför det blev så. Jag hade fan inte kunnat sova efter nått sånt.Näää, här händer inget, bara inbrott i garage.
Ta det lugnt nu =)
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: