nytt nytt nytt

Mina nya mattor..löve! 179kr st, billigt!
Mer nya mattor! 119 kr st,billigt!
Det har öppnat en inredningsbutik i stan och det är inte bra för mig, min plånbok eller min gubbe, hahaha!! Så mycket saker, möbler, tavlor ja allt man kan önska sig och jag vill ha allt.
 
Nu till det lilla problemet..he he! Gubben tapetserade ju om v-rumsväggen för, ja typ 6 mån sen..host!  Den väggen som är brunturkos som ser ut som brädor...nu ska den bort! Vi var eniga för en gångs skull. Vi har beställt tapet på nätet och jag hoppas den kommer fort.
 
Den stämde liksom inte in i våran stil i rummet och allt blev fokuserat på den väggen. Inget passar in...
Det är löst nu
 
 
1 Lena:

skriven

å vilka snygga mattor... vill oxå ha :)

2 Tina:

skriven

Men ååååh, knäppgökar!! Den som är så fin! Jag kan ta den :D

Svar: Jo, den är fin men den passar änna inte in =)
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: