Instabomb

Köket...stryka...vad är det? ;)
 
Gullungen och jag <3
 
I går fick jag pyntat kronan och idag har jag fixat med adventsljusen. Syrran tipsade om gamla flaskor som adventstake. Så fick det bli! 4 st gamla bruna brännvinsflaskor i olika stl och lite krimskrams på så blev det bra.
Morgonmys....
Natti natti <3
 
 
 
1 Lena:

skriven

snyggt med kronan och brännvinsflaskorna :)

Svar: Tack! Jag är änna trött på det där gamla vanliga =D
Cecilia Bäckström

2 Tina :

skriven

😘😘

3 Tina :

skriven

Mysisar

Svar: Ja vi bara myser <3 =D
Cecilia Bäckström

4 Elfina ♥:

skriven

Wow! Kronan blev fantastisk!! Såå fint hemma hos er;)
Gullungar!!

Svar: Tack snälla =D
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: