Nu är jag hemma

Todilooo!!  Nu lämnar jag denna helvetesvecka bakom mig och säger SKÅL fredag! Tack A & T som orkat jobba i den här stressen som varit idag. <3 Så kommer man hem till ett hem som gud glömt, mohahaha!!
 
1 Tina :

skriven

💜💜💜💜💜💜

Svar: =DD<3
Cecilia Bäckström

2 Pinglish:

skriven

Samma här, han måste ha gps:n inställd mer österut. Det är väl som vanligt 08:orna som har gräddfil till all städning.
Fy vilken skit det är på alla kanaler på tv, jag har varit ganska hemmabunden och lite begränsad och då är ju en film eller nåt bra, men icke heller. Jag kör på nätet men snart tycker jag att alla filmer är repriser...
En ynka liten stjärna ligger i en kartong och vill bli uppsatt, får bli lördagsnöjet

Svar: Jag skulle behöva hemstäd! ;D Kan man göra rut hos sig själv,hahaha!Stärnor och bröte är uppe men städningen har ramlat vid sidanom...suck!
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: