En salig röra

 
 
 
Godkväll i stugorna! Idag har varit en lååång dag på jobbet. Regnet har öst ner och jag är glad att jag slipper jobba ute. Nu är jag hemma iaf och det blir soffan för hele slanten. Walking Dead har ju börjat igen så nu vet ni vad jag ska kolla på ikväll =D
 
 
1 Elfina ♥:

skriven

Jag döööör!! Vilket hem alltså. Utfint! Lyx att fredagsmysa i den soffan;) jag älskar också walking dead! Ska också se idag. Trevlig helg!!

Svar: Tack så mycket =)) visst är den bra!!
Cecilia Bäckström

2 Pinglish:

skriven

Håll hårt i sydvästen :))
Paddlar du till jobbet? Och mussen har väl fått vintertäckt redan...
Här är det lite stormigt och blött men känner lite oro inför tidig körning med slitna sommardäck på onsda. Men luften är underbar att andas in. Nu är det full fart med att köpa vinterjacka mm förstår inte hur kroppen växer på bredden :)

Svar: Nu paddlar jag, hahaha!! Nä mussen ska besiktas först och sen ska den i vinterdvala.Jag får köpa nya byxor på rullande band....
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: