måndagstrött

En sån här blev jag bjuden på i lördags Blanco43...nomnom! Den smakade vanilj och slank ner som ingenting ;)

Och Fanny tog en tur till en stuga uti skogen på halloweenfest. Denna gången kom hon hem på egna ben ;)
 
Just nu sitter jag här och försöker sälja en bil...suck! Det finns en uppsjö av köpare som köper allt står det i annonserna. Jaha, jättebra tycker jag och ringer som en galning. Men det är ju jävligt lustigt när dom skriver att dom köper även defekta bilar så vill dom helt plötsligt inte ha defekta bilar utan bilar som är besiktade, skattade, och helst fulltankade och gud vet vad! Ja bilen är defekt so what...ville du INTE ha en defekt bil...
 
 
1 Pinglish:

skriven

Jag vill ha sommartid !!!!
Idag betyder väl defekt rostig eller stjärna i rutan... Idag har jag varit duktig, ringt snickaren om en vägg som ska ner innan målaren kommer, nej jag har inte bokat målare än men utifallatt nån har tid snart. Förutom storm, ösregn och kolsvart så är det väl ganska okey på den här sidan sjön. Måste till bolaget och köpa en Bailey´s märker jag

Svar: Jag med!! Usch och fy för vintertid =(Jag vet ärligt talat inte vad dom menar när dom skriver "köper allt" och även sånt som inte ens startar, haha!
Åå du grejar du! Det är väl ombyggt till en herrgård snart ;D Och i en herrgård måste man ha Bailey`s.
Cecilia Bäckström

2 Lena:

skriven

likör 43 med mjölk ???? :)

Svar: Jajamen, smaskens! Likör, mjölk, is och ett sugrör, nomnom! ;P
Cecilia Bäckström

3 Pinglish:

skriven

Imorgon blir det däckbyte, törs fasen chansa.
Det var snö i regnet på em. Nu är det servat i pannrummet, röjsågen har gått varm, anticimex laddat råttlådorna så nu är det bara reningsverket som ska ha en koll sen kan den förbannade vintern komma... Jag är laddad, rikgigt jäkla och dom låter ju löven ligga ;)

Svar: Nu är dom på och nu knastrar det gött när jag kör...längtar redan till att få sätta på sommarpjucken igen. Oj, du har mycket att stå i ;)
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: