ZZzzzzzz


Vilken arbetsdag...phu! Jag har skrapat upp mina fingrar så dom ser ju halvslaktade ut. I morn blir det lugnt och lite bilkörning till landet för lite jobb.
 
Hemma ser det ut som en krigszon. Två nya tv-bänkar står och ska byta plats med dom gamla. Köpte dom på ett ställe som heter Rum & Villa. Sen har vi köpt äpplelådor som vi ska ha all elektronik i som en stapel. Jag ska visa sen när vi fått tummen ur och fixat detta. Jag tror att det kommer bli superbra!
 
Nu ska Ove stinkbomb ut på en runda och sen ska jag hasa mig ner till affären och handla lite smått och onödigt =D
 
 
1 Elfina ♥:

skriven

Va spännande med lådorna och bänkarna! Ser fram emot att se hur det blir!!!

Svar: Ja nu är det klart =DD
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: