Bokat o klart

En tidig dimmig morgon. Det var inte mycket jag såg då...
Pavarotti
Sömntutan i vanlig ordning ;D
 
När gubben fyller år åker vi iväg från stan och blir borta en natt. Det ska bli kul att få komma iväg en sväng och bort från alla 50 skyltar.
 
Nu ska jag dyka ner i badet en sväng och sen ska odjuret ut på en runda.
 
 
 
 
 
1 Mariette:

skriven

Hmmm, Tyskland?

2 Pinglish:

skriven

Haltar mellan säng och toa, hundens behov tar grannen hand om, helt ovärdeligt. Jotex på posten idag, hmmm vad ska man säga; omslaget lovade mer än vad resten av sidorna erbjöd. Annars är det väl mygg och dimma och hjärntvätt med val val och val.

Svar: Gött att du är hemma och jag antar att op gick bra.=) Det är bra med grannar ibland. Den gick fort att bläddra igenom. Jag är gillar ju Hm. Tycker det är synd att dom inte säljer heminredning i sina butiker.
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: