Lillskrutten

Hjälpredan i köket =D
Nu ska vi se...om jag kan göra frisyr på mormor sen..
Fredag vad jag längtat efter dig! Solen skiner, maten står i ugnen, läskeblask på kylning och en bra film lite senare. Jag har sett en del filmer som jag ska visa framöver. Jag är alltid så trött på eftermiddagarna när jag jobbat så datorn är ju inte prio 1 direkt. 
 
Dags att närma sig spisen och kolla läget där kanske ;)
 
1 Annika:

skriven

Vilken lite cooling, med hängsler och allt. Blev det någon frisyr?! ;) Ha en fin kväll. Kram Annika

Svar: Njä det blev ingen frisyr ;) Kram
Cecilia Bäckström

2 Tina:

skriven

Lär sig bus hos mormor.. Som att sno smörpaketen minsann ;)

Svar: Hahahaha!!! Smör är gott ;) mmmmm
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: