ops!

Den gamla volvons cigguttag har aldrig funkat no matter what. MEN förra veckan satt jag i bilen och väntade på att den skulle tina lite. Jag tittade och började pilla med tändaren och tryckte, tryckte och tryckte men varje gång så ploppade den tillbaka lika snabbt. Den ska ju fastna där ett par sekunder åtminstone...men nä! Jaja, den funkar inte tänkte jag och tryckte in fingret i själva tändaren för att känna. Oj jäklar vad det sved till och det rök rejält om fingret. Fan vad surt tänkte jag och tittade på ringen på toppen.Den funkar nu iaf.

 
 
Shake baby shake
 
 

 
 
 
1 cecce:

skriven

Aj då!! Måste ha gjort ont!!
Antar att du lärt dig att aldrig sticka fingret i cigarettuttaget någon mer gång:-) Alltid något!

Önskar dig en god fortsättning på helgen!

Kram Cecce


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: