Söndag

 
 Godkväll i stugorna! Då var snart den här helgen över och dags för hårt jobb igen. Jag har inte varit ledig den här helgen som jag velat. Jag har jobbat några timmar varje dag. Nästa helg hade jag tänkt vara ledig och bara vara.
Jag hann med en loppis i lördags efter jobbet och då fyndade jag lite kläder. Senare på eftermiddagen kom lillskrutten och stannade några timmar och då var det full rulle. Kakor högt och lågt, kuddar, plädar, leksaker och allt annat han kan finna. Roligt har han och vi får motion ;)
 
 
Det är gött att vila benen sen, haha!
Nu börjar det närma sig mars och musseväder...eller vad tror ni? Idag fick vi en sån där åkamustangväderkänsla. Vädret var hur kass som helst i morse och sen vände det och det blev klarblå himmel. Vägarna torkade och solen gassade gött.  Snart så...
 
 
God natt gott folk
 
 
 
1 Pinglish:

skriven

Haha har du vårkänslor??? Här är det aprillaväder.
Jag agerar tvärtemot,nu på en vecka har jag
köpt 3 vinterstövlar och känner att jag skulle
kunna klicka hem en massa mer vinterkläder. Men
jag håller i mig ett tag till, i det här vädret blir det snart rea på vårstassen. Och så var det
det där med marokanska klinkersen, ambivalent mellan grått och svart, lutar mot svart... Jag abseställde den plattan för två år sedan för jag ångrade mig... så alltså tillbaka på ruta ett

Svar: Jäkla skitväder här ! Jag tröstshoppar =DDet lät snyggt med svart. Vart ska du ha det?

Cecilia Bäckström

2 Pinglish:

skriven

innanför ytterdörrarna (1 hall 1 veranda) och i fönsternischerna i golvet i rummet... öppen planlösning med perspektivfönster som är i vinkel 1m x 3,40m och en annan rak på 3,10m Jag valde bort inglasad altan ocg gjorde fönsterväggar ner mot sjön
Tänkte ta vitt trägolv med svartvit klinker här och där, vita väggar.

Svar: Ååå det kommer bli super! Härligt med fönstervägg
Cecilia Bäckström

3 Pinglish:

skriven

En annan STOR favorit...

http://www.firedearth.com/tiles/range/paris/gigi

Svar: Så SNYGG!!!
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: