Full fart

Idag har lillskrutt vart här och busat runt i några timmar. Pannkakor till middag blev det och det var ju smarrigt tyckte han =D Mormor skulle pumpa ett barnvagnsdäck och fokuserad som jag var så såg jag inte det lilla fingret som klämdes i cykelpumpen. Jag tittade upp och såg lillskrutts min och sen blev det liv i luckan.  Kallt vatten och en klubba gjorde susen ;)
Fredag till lördag passade vi pisselisa....
Hon är en riktig protestpinkare utan anledning. Vi trodde inte att hon hade gjort något men sen trampade gubben på Fannys fårskinnsfäll på golvet...suck!  Jag har köpt ett sånt tvättmedel för fårskinn så nu ska jag testa detta.
Vädret idag då! I morse var det kanonfint, solen sken och luften var frisk. Kunde det inte varit så ett tag istället för det här skitvädret som kom på eftermiddagen =(  Det ska komma snö säger dom som vet...
 
 
1 Pinglish:

skriven

Lite pudernö imorse sen upppehåll till kl 18, nu har det kommit 1dm så kvasgten går varm.
Hjorthornsalt ska du strö på där de kissat, de vill inte gärna göra där då. Även fast du tvättat känner de doften. Varför kissar hunden inne??? Kan det vara en livmoderinflammation på gång, då brukra de ha svårt att hålla sig... Hoppas hon inte skäms för mycket och att din hane pinkar in reviret... hahaa btw häll i lite äppelcidervinäger i tvätten det tar också bort lukt. Åhhh vad jag är glad att det var idag som jag halkade till sjukhuset och inte imorgon

Svar: Här snöar det och jag hoppas att det inte lägger sig =( Jag tror att hon gör det i ren protest för att inte husse är här, och hon gör det bara om vi lämnar hemmet eller sover och hon kan även trycka ut en körv också som grädde på moset =/. Ove skulle aldrig pinka inne oavsett om en tik gjort nåt innan...redig vovve jag har =DD
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: