nyårsafton

Middag för två tråkmånsar..
Vitlöksmarinerad oxfilé inrullad i bacon och lite bös till det ;)
Bästa av allt...efterrätten!!
Åsså har vi den lille tjurskallen som inte gillar att jag trycker upp kameran mitt i siestan...
Gott nytt år och god fortsättning på det nya året!
 
 
1 Pinglish:

skriven

Gott Nytt År!!!!
Här är det stormbyar nu, jag har säkrat gården men jag har ett jäkla ruttet enormt körsbärsträd som kanske... jag har tjatat lite på bonden men det är fördröjning där Haahahaa nu va jag inte snäll första dagen på året och allt, nej andra ser jag att det hunnit blivit. Det är inget pizzabehov här så då förstår du hur min nyårsafton var ;) Oooops nu tror jag att utemöbeln flyttade lite på sig... Än så länge ström, telefon och tv

Svar: Här har blåsten börjat öka på nu vid middagstid. Tänkte att det kunde försvinna lite grejer från balkongen... ;))
Cecilia Bäckström

2 Elfina ♥:

skriven

Ser ju makalöst lugnt och trevligt ut!!! Som det ska va
God fortsättning!

Svar: Så lugnt att vi nästan somnade, haha! ;P
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: