Snön faller


Igår hade vi lillskrutten här hela långa dagen. Han sov inte en blund . Nopp, bara vägrade,haha!
Snön föll och försvann lika fort igår. Sen kom stormen och det var lite kaos på våran gata där ett stort träd föll över en bil som kom åkandes.
Nu är det vindstilla och snön faller åter igen...
 
Måste bara visa den gamle hur han gör när vi går utanför dörren. Där står han och väntar <3
 
 
1 cecce:

skriven

Hej:-)
Här har vi ingen snö. Bara regn och en massa blåst:-)
Men än är inte vintern slut….
Vad söt han är…lillgrabben:-)

Må så gott!
Kram!

2 Pinglish:

skriven

Rachel fäller mer träd här, nu tycker jag att det räcker. Kyla, snö och solsken vill jag ha, allt på en och samma gång. Broddar på och hunden ut i mörkret, huuuua mörkt och läskigt :)

3 Pinglish:

skriven

Ja där kom soptunnan flygande....
Ordning och reda, alla spännband på samma ställe
tänkte jag när jag la dom där. Nu är problemet att jag minns inte var det där stället är :)
Får slita ner tvättlinan och knyta om tunnan. Törs man gå till brevlådan utan att få skogen i huvudet? Livet på landet en blåsig dag, du då allt lugnt?

Svar: Här flyger ett och annat och jag med bilen över Stallbackabron. Fan vad det svajade gött där upp! Det är lite läskigt när vindarna tar ett rejält tag.
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: