Fy sjutton

 
En helt vanlig bild på Ove
 
Regn och regn! När ska det sluta? Det regnar till och med igenom paraplyet 
 
Å folk vill semestra här, här i Sverige som har ett eget väder som inte finns på väderkartan. Cykelsemester here i come! Good luck, säger jag
 
 
Detta är min sista semestervecka och jag ska bara ta det lugnt resten av veckan. Jag kanske ska sladda runt lite i rondellerna i stan, för det är det nya nöjet tydligen att hälla ut olja eller diesel på vägbanan och sen vänta på regnet, vips så har dom gjort en halkbana! Totalt livsfarligt för andra trafikanter. Ni som kör genom Thn, ta det lugnt i rondellerna.
 
 
 
 
 
1 Elfina ♥:

skriven

Ja fy vilket väder.. Tråkigt;(
Man får försöka hitta på grejer ändå
Hoppas din sista vecka blir riktigt bra!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: