today was the day


Japp! Idag kom dagen som vi väntat på Solen sken och gator sopades och då, då hände det!
 
Jag ringer gubben- Det är musseväder idag!!
Gubben- Ja
Jag- Vi ska åka musse idag!
Gubben- Aha...ok! Men...
Jag-JAG STÄLLER PÅ DEN NUUU!
Gubben- ...a...
 
Gud så gött det var att köra
 
 
 
1 Pinglish:

skriven

Säg den glädje som varar ...
Citat från Expressen:

"Efter vår kommer... 1,5 decimeter blötsnö.
SMHI har utfärdat en klass 1-varning för kraftiga snöfall. Uppemot 1,5 decimter nysnö väntas i delar av Västsverige.
Trafikverket går ut med en varning för lokal ishalka längs Bohuskusten det kommande dygnet på grund av snöfallet"

Ja jäklar vilket väder, jag tänkte sätta på sommardäcken men väntar till efter påsk nu. Men nu nåt kul och stort TACK TACK TACK
Idag har vi dragit på det du tipsade om, Gypsum bruk på gipsväggar och jäklar i min låda vad snyggt det blir. Hur har jag någonsin kunnat varta utan det?
Stackars målaren fick måla vitt på innan det torkade bara för att jag skulle se hur grovt det skulle bli eller om jag skulle byta men vi prickade rätt. Tack gode gud för unga nyfikna målare som törs gå utanför boxen och göra som JAG vill :))

Hälsa Mussen att än är det vinter ;)

Svar: Jag har inte skiftat om jag heller för det ska ju tydligen snöa, suck!Har jag tipsat om det...minns jag inte, Hahahha! Vad kul att det blev bra =D Synd att man inte får se resultatet ;)
Cecilia Bäckström

2 Tina :

skriven

Hahahahaha

Svar: =DD
Cecilia Bäckström

3 Pinglish:

skriven

today was the day....
sossarna förstörde för alla småföretagare och lågavlönade arbetstagare...
Fy fasen vad många som inte kommer att ha råd att ta hjälp hemma med städ, ombyggnationer, läxhjälp... You name it.
Och hur mycket drar Mussen milen, 45 öre/L extra kommer det kosta, och inte lönar det sig att spara heller nu blir kapitalförsäkringen till aktier var så säker... eller så får man EMIGRERA
Sossarna bjöd Åkesson på dukat bord kan man säga inför hans pressträff i afton.
Jag är inte politiskt intresserad men idag gick jag igång då sossarnas vallöften bara bröts rakt av, nästa val vet jag vad jag inte ska rösta på för vem vill bli toklurad.... tänk alla småföretag som hankar sig fram på RUT och ROT.
Blir en bärs kännner jag

Svar: Jag vill inte ens höra om skiten =(( Blir ju bara deppig!
Cecilia Bäckström

4 Elfina:

skriven

Hurra!!! Premiärturen alltså!? Förstår din lycka. Tur att han var lättövertalad;)

Svar: Det var roligt att få köra lite =D
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: