Helgen

 
Goaste som finns!  Igår var han här och underhöll oss i några timmar. Tiden går fort när han är här.
 
Han pratar och lär sig nya ord hela tiden. Har vi inte setts på ett litet tag så kan man bli överraskad av hur mycket han snappat upp.
 
Valborg spenderades i soffan och med en pizza...sen sov jag innan 21.  Någon eld eller firande blev det inte!
Idag har jag varit på en loppis och fyndat. Nu ska vi iväg till Uddevalla och kika lite vad som finns där.
Tavlan från dagens loppis.
Hasse Andersson är favoriten. Den går om, om och om igen. Men igår hittade vi Hasse (Chipmunk) som fick gå om, om igen.
Rysskajen i Thn
Dags att fixa till sig lite och sen iväg..
 
1 Pinglish:

skriven

Nu är allt så vitt att jag nästan köpte ett kolsvart kök igår. Måste fundera lite till...
Chokladen går åt fortare än jag hinner köpa hem.
Soffhäng i ösregn Valborg och igår Ikea och snöstorm
efter några åskknallar. Jag älskar skitvädret för
grannens hund har redan blivit ormbiten och spenderat ett dygn på djur-iva. Må ormen drukna i sina hålor, jag ska ge borreliavaccin till hunden för jag såg en som drabbats och den kunde knappt gå. Nu kör vi Bravecto fästingtabletter för andra året och dom kan jag varmt rekomendera.

Svar: Nån snö har inte kommit men hagel och regn. Jaha, blir det för vitt, hahaha!! Gör nu inget du ångrar ;)
Jag behöver inte använda fästingmedel på odjuret. Shar peierna har ett klet i huden som fästingarna inte tycker om, jättebra :)
Cecilia Bäckström

2 Tina :

skriven

💜💜💜

Svar: =))
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: