måndagstrött

Ny skylt
Sötpropp!  Den här lilla har jag gosat med i helgen. Tänkte sno med henne ;)
Den här måndagen har varit en tröttmåndag. Klockan ringde tidigt och jag ville verkligen inte gå ur sängen. Det var så varmt och gött.
Sen har dagen rullat på långsamt! Odjuret ska ut på en runda och sen ska jag krypa till kojs.
 
 
 
1 Pinglish:

skriven

Försökte ge Ernst en chans men fy vad håller han på med? Ser ut som det som görs på dagis yngre grupper.
Vem bor här blir det istället, lite kul program

Svar: Jag har inte sett det. Jag vet inte ens vilka dagar det sänds ;)
Cecilia Bäckström

2 Elfina:

skriven

Ahmen så söt liten!! Går dem bra ihop vovvarna?? Alltså din inredning hemma.. Så avis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: